قیمت پانل گچی سقف

قیمت پانل گچی سقف

قیمت پانل گچی سقف

قیمت پانل گچی سقف سقف کاذب گچی یکی از انواع سقف کاذب هست که به عنوان نمای ظاهری سقف‌ها به چشم میاد و میشه گفت پرکاربردترین نوع سقف کاذب است. این سقف کاذب هم به شکل پانل و هم تایل تهیه میشه و انواع مختلفی داره. شما می‌تونید با توجه به سلیقتون هر کدوم از این صفحات گچی رو انتخاب کنید و از اون‌ها برای زیباسازی خونه‌ها استفاده کنید.

قیمت پانل گچی سقف
قیمت پانل گچی سقف

قیمت پانل گچی سقف

نام عامیانه پانل گچی، گچ برگ می­باشد این صفحات گچی از گچ با مواد مخصوص به همراه هوای فشرده بین دو سطوح مقوایی تولید می­شوند، به این صفحات گچی کناف گفته می­شود. قیمت پانل گچی سقف با پیشرفت در صنعت ساختمان سازی و ظهور ایده ها و اجرای طرح های زیبا و چشمگیر، باعث هر چه بیشتر استفاده کناف در جوامع امروزی شده است.

پانل گچی کناف مقاوم در برابر رطوبت MR

پانل گچی MR مقاوم در برابر رطوبت بوده، مواد تشکیل دهنده آن گچ همراه مواد مخصوص ضد رطوبت می­باشد.کاغذ گرافت ان سبز کم رنگ است در برابر رطوبت مقاوم بوده رطوبت به خود جذب نخواهد کرد. دیوار گچی قیمت پانل گچی سقف علامت کناف به رنگ آبی پشت این گچ برگ چاپ شده، این صفحات در مکان­های با رطوبت کم مثل سرویس­های بهداشتی و آشپزخانه به کار می­روند.

پانل گچی ساده RG

قیمت پانل گچی سقف پانل گچی ساده به رنگ کرم است که از گچ فشرده و مقوا ساخته شده، دیوار گچی این نوع گچ برگ با هدف کابرری عمومی تولید و در سقف و دیوارهای کاذب کناف استفاده می­­شود.

پانل گچی مقاوم در برایر حریق و رطوبت FM

پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت و حریق از گچ و مواد مخصوص ضد رطوبت و فایبر کلاس ساخته شده است.
رنگ مقوای آن سبز می­باشد و مهر کناف به رنگ قرمز پشت آن وجود دارد.
دیوار گچی کاربری آن مکان­های عمومی، فضاهایی که احتمال رطوبت و آتش سوزی در آن زیاد است نصب می­گردد.

پانل گچی کناف مقاوم در برابر حریق FR

پانل گچی ضد حریق در اماکنی نصب می­شود که احتمال آتش سوزی در آن زیاد است.
در تولید این نوع گچ برگ علاوه بر گچ و الیاف ضد شیشه از ضد حریق کی پلاس نیز استفاده می­نمایند.
رنگ صفحات گچی ضد حریق صورتی بوده با مهر کناف به رنگ قرمز پشت آن چاپ شده است.
دیوار گچی کاربری آن، اماکن عمومی، فضاهای مشاء، دیوار و سقف های فلزی و بتونی می­باشد.

ابعاد پانل گچی کناف

قیمت پانل گچی سقف پانل گچی کناف در ابعاد و ضخامت مختلف تولید می­گردد با توجه به شرایط محیطی و مکان از هر کدام یک ازاین ابعاد استفاده می­شود.
دیوار گچی عرض هر ورق کناف 2/1 متر به طول 4/2، 5/2، 3 متر می­باشد.

انواع دیوار های جدا کننده داخلی کناف

قیمت پانل گچی سقف برای جدا سازی فضاهای خالی محیط انواع مختلفی بهره می­گیرندکه پر کاربرد ترین آن­ها:

  • دیوار جدا کننده W111: در این ساختار از یک ردیف مقاطع فولادی و یک لایه گچبرگ کناف در هر دو طرف آن استفاده می­شود.
  • دیوار جدا کننده W112: در این نوع ساختار از یک ردیف سازه بعلاوه دو لایه گچ برگ کناف در دو طرف آن استفاده می­گردد.

کناف دیوار و سقف کاذب معمولا با سازه و بدون سازه اجرا می­شود

دیوار و سقف کناف با سازه: برای پوشاندن سطوع دیوار و سقف ابتدا با مقاطع فولادی گالوانیزه چسبیده به سقف یا دیوار اصلی یا قاب تشکلیل شده از این مقاطع زیرسازی می­­شوند بعد صفحات گچی کناف روی آن­ نصب می­گردد.
دیوار و سقف کناف بدون زیر سازی: معمولا برای پوشش دیوار­های بلوکی یا برای بازسازی ساختمان­های قدیمی از این روش استفاده می­کنند.

پانل‌های گچی ساده یا RG

درسیستم ساخت و ساز خشک کناف و سقف‌های کاذب کناف در محیط‌های خشک و بدون خطر حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صفحات دارای روکش با رنگ کرم بوده و در پشت پانل مهر آبی کناف Knauf به صورت لاتین چاپ شده است و در دیوارهای جدا کننده ، قیمت پانل گچی سقف دیوار‌های پوششی ، سقف کاذب به کار می‌رود.

پانل روکش دار گچی مقاوم در برابر حریق FR

ماده افزودنی موجود در این صفحات الیاف فایبرگلاس می‌باشد که به گچ اضافه شده و این صفحات را در برابر آتش مقاوم می‌سازد. پانل‌های گچی FR در فضاهای در معرض حریق مانند پوشش تیر ها و ستون های فولادی ، داکت های تاسیساتی و … استفاده می شوند . قیمت پانل گچی سقف این صفحات دارای روکش صورتی رنگ هستند و در پشت پانل مهر قرمز کناف Knauf به صورت لاتین چاپ شده است.

پانل روکش دار گچی مقاوم در برابر رطوبت MR

صفحاتی هستند که علاوه بر گچ ، مواد افزودنی مقام در برابر رطوبت به آن اضافه می‌کنند تا برای محیط های مرطوب مناسب باشند . پانل‌های گچی MR معمولا برای آشپزخانه‌ها و سرویس های بهداشتی و سایر محیط های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند . قیمت پانل گچی سقف این صفحات دارای کاغذ سبز رنگ می باشند که در پشت پانل مهرآبی کناف Knauf به صورت لاتین چاپ شده است.

پانل روکش دار گچی مقاوم در برابر حریق و رطوبت FM

ماده افزودنی موجود در این صفحات الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت می‌باشد . پانل های گچی FR در فضاهای مرطوب که ممکن است مقاومت در برابر حریق مورد نیاز باشد استفاده می‌شوند، قیمت پانل گچی سقف این صفحات دارای روکش سبز رنگ بوده و در پشت پانل مهر قرمز کناف Knauf به صورت لاتین چاپ شده است.

صفحات با توجه به محل استفاده در ضخامت‌های مختلف

  • پانل‌های با ضخامت 6mm : این پانل‌ها معمولا برای اجرا در طرح‌هایی که شامل منحنی‌های با قوس تند است، استفاده می شود.
  • پانل‌های با ضخامت 9.5mm : این پانل‌ها نیز مانند پانل‌های 6 میلیمتری برای اجرای قوس‌ها کاربرد داشته و نباید از آن جهت اجرای دیوار ها یا سقف
  • های کاذب ساده استفاده کرد.
  • پانل‌های با ضخامت 12.5mm : از این نوع پانل‌ جهت دیوارهای جداکننده و پوششی ، سقف‌های کاذب ساده و دکوراتیو استفاده می‌شود.
  • پانل‌های با ضخامت 15mmو 18mm و بالاتر : معمولا برای فضاهای خاص که به استحکام بسیار بالا نیاز دارند استفاده می‌گردد.

Moisture Resistant

گچبرگ (پنل یا پانل گچی ) در ساختمان بسیار پر کاربرد بوده ، این محصول بعنوان دیوار داخلی ، دیوار خارجی ، دیوار پارتیشن و سقف کاذب مورد استفاده قرار میگیرد . دیوارهای ساخته شده به وسیله گچبرگ بسیار سریع اجرا شده و عایق بسیار مناسب و سبکی میباشد . در سقف های کاذب گچبرگ به دلیل انعطاف پذیری این محصول انواع طرح ها قابل اجرا میباشد که هم سبک و هم مقرون به صرفه است و جایگزین بسیار مناسبی به جای رابیتس میباشد .

Moisture Resistant
Moisture Resistant

مقاومت گچبرگ در برابر زلزله

قیمت پانل گچی سقف به علت سبكی و همچنین انعطاف پذیری بسیار بالا ی گچبرگ ها میانقاب ها از خود مقاومتی نداشته و باعث سختی کاذب سازه نمی شوند که این امر موجب مقاومت بیشتر ساختمان در مقابل زلزله می باشد.

سرعت اجرای بسیار بالای گچبرگ

گچبرگ یزد در شرایط کاملا طبیعی ، با نیروی مناسب نسبت به سیستم سنتی تا 4 برابر سریع تر قابل اجرا می باشد ، قیمت پانل گچی سقف ( چرا که بی نیاز به جوشکاری ، تعویض اکیپ ، خشک شدن ملات و … است ) !!

ایمنی سیستم گچبرگ

بدلیل اتصالات مناسب و مطمئن . در دیوارها و سقف های کاذب گچبرگ یزد که عموما اتصالات به صورت پیچی و مطابق ضوابط و آیین نامه های مدون انجام میشود ، قیمت پانل گچی سقف همچنین اتصالات زیرسازی گچبرگ به سقف اصلی یا سازه ، بی نیاز به جوشکاری بوده و با ( میخ و چاشنی ) به محل مورد نظر ، اتصال می یابد.

ترمیم پذیری آسان گچبرگ نسبت به سایر سیستم های ساختمانی

با گذشت زمان از عمر ساختمان ، قیمت پانل گچی سقف هر از گاهی ایجاد تخریب های موضعی جهت دسترسی به تاسیسات دارای عیب و ترمیم
آن اجتناب ناپذیر خواهد بود که این امر به راحتی با گچبرگ محقق میگردد.

اجرای راحت تر

قیمت پانل گچی سقف به دلیل طراحی ذاتی مناسب این سیستم ، برش کاری و اتصال آسان ،گچبرگ نسبت به سیستم سنتی سهولت اجرا را برای مجری و کارفرما ، به همراه خواهد داشت.

وزن كم و طبعا کاهش هزینه

به دلیل نوع ساختار سیستم ( درصورت استفاده از این سیستم در دیوار نسبت به سیستم های متداول مشابه (مانند تری دی پنل ) به دلیل کاهش وزن قابل توجه بار مرده ساختمان در سیستم گچبرگ ،در صورت محاسبه ( قبل از طرح تیر و ستون ) ، اسکلت سازه تا 25% سبک تر میگردد که به دلیل این صرفه جویی ، با حسابی سر انگشتی ، عملا اجرای گچبرگ برای سازنده رایگان در می آید

ترمیم پذیری آسان گچبرگ نسبت به سایر سیستم های ساختمانی

با گذشت زمان از عمر ساختمان ، هر از گاهی ایجاد تخریب های موضعی جهت دسترسی به تاسیسات دارای عیب و ترمیم
قیمت پانل گچی سقف آن اجتناب ناپذیر خواهد بود که این امر به راحتی با گچبرگ محقق میگردد.

عایق حرارتی مناسب

سیستم گچبرگ در صورت اجرای اصولی به شدت عایق حرارت می باشد قیمت پانل گچی سقف حتی در صورت نیاز به عایق حرفه ای ،( بدلیل وجود فضای خالی بین دیوار ) می توان آن را با استفاده از عایق مناسب ،ایزوله نمود.

افزایش سطح مفید زیر بنا در سیستم دیوار های گچبرگ نسبت به سیستم های مشابه

به دلیل كاهش اشغال فضا توسط دیوارها و پارتیشن های گچبرگ ، قیمت پانل گچی سقف این امکان وجود دارد که فضای مفید داخل واحد های ساختمانی ، کمتر صرف حجم دیوارها شود.

قابلیت فرم پذیری بالای گچبرگ در طراحی ، مخصوصاً در بحث دكوراتیو

به دلیل فرم پذیری پانل های گچی میتوان در طرح سقف و دیوار های کاذب ، قیمت پانل گچی سقف از خطوط منحنی و قوس دار نیز استفاده نمود ، در این سیستم امکان ایجاد دکور های چند طبقه یا باکس های متفاوت ارتفاعی امکان پذیر است.

عایق صوتی مناسب گچبرگ

دیوار گچبرگ نسبت به دیوار سنتی از جذب صوت مناسب تری برخوردار است. همچنین در صورت نیاز بیشتر به عدم نفوذ پذیری صوت در دیوار همانند آنچه در مورد عایق حرارتی گچبرگ گفتیم ، میتوان فضای خالی دیوار را با مواد جاذب صوت پر کرد تا بهسازی صوتی را به حداکثر برسانیم. قیمت پانل گچی سقف فراموش نکنید در اجرای اصولی دیوار گچبرگ کلیه المانهای فلزی با نوار های عایق از زمین و سقف مجزا شده.

کاهش نخاله های ساختمانی با گچبرگ به میزان قابل توجه

نسبت نخاله های ساختمان در سیستم پانل گچی نسبت به سیستم سنتی 1 به 5 میباشد !! قیمت پانل گچی سقف که موجب کاهش هزینه های حمل مصالح ، کاهش هزینه ی نظافت و کاهش هزینه های بارگیری و خروج نخاله ها از کارگاه میشود و به میزان کاملا محسوس مشاهده میگردد

قابلیت تغییر فضاهای قدیمی و تبدیل به كاربریهای جدید با پتانسیل بالا

پانل گچی مناسبترین سیستم جهت کارهای باز سازی و تغییرات ساختمانی می باشد، حتی اگر قصد دارید بخشی از دکور های قبلی و قدیمی را بپوشانید ، قیمت پانل گچی سقف با گچبرگ میتوان بدون تخریب و جوشکاری به این امر دست یافت.

صرفه جویی كلی در مصالح ساختمانی

چنانچه طراحی استراكچر ساختمان بر اساس سیستم گچبرگ باشد قیمت پانل گچی سقف موجب صرفه جویی در مصالح به خصوص فولاد و سیمان و بی نیازی از مصرف بیرویه برخی از مصالح نظیر گچ و آهك و خاك می شود .

دسترسی سریع و مناسب به تاسیسات ساختمانی

دیوارها و سقف های کاذب پانل گچی به دلیل اتصال خشک ( استفاده از پیچ و عدم استفاده از ملات ) به راحتی قابل ترمیم میباشند ، قیمت پانل گچی سقف همچنین در دیوار و سقف کاذب گچبرگ در محل های پیش بینی شده دریچه های بازدید قرار می گیرد.

جنبه های زیست محیطی گچبرگ

کاهش تولید زباله های ساختمانی غیر از صرفه جویی در هزینه دفع زباله هادرسطح ملی از جنبه حفاظت محیط زیست و استفاده بهینه از منابع كافی داری اهمیت است قیمت پانل گچی سقف که همه با سیستم ساخت و ساز خشک ( گچبرگ ) میسر است.

صرفه جویی كلی در مصالح ساختمانی

چنانچه طراحی استراكچر ساختمان بر اساس سیستم گچبرگ باشد قیمت پانل گچی سقف موجب صرفه جویی در مصالح به خصوص فولاد و سیمان و بی نیازی از مصرف بیرویه برخی از مصالح نظیر گچ و آهك و خاك می شود .

رنگ پذیری آسان ، چسب پذیری گچبر

قیمت پانل گچی سقف جهت مکانهایی که میخواهیم کاشی یا سنگ تزئینی روی دیوار نصب نماییم و قابلیت راحت نصب انواع کاغذ دیواری روی سطح گچبرگ

ارزش افزوده ساختمان با گچبرگ ( نسبت به هزینه صرف شده برای آن )

اگر با دید اقتصادی و نگاه صرفه و توجیه مالی به گچبرگ بنگریم ، میتوانیم به قطع و یقین بگوییم ، قیمت پانل گچی سقف خیلی بیشتر از هزینه صرف شده برای گچبرگ ، به ارزش ساختمان افزوده خواهد شد.

بروز بودن گچبرگ ( پانل گچی )

طبیعتا وقتی برای هر عنصر ساختمانی دکوراسیونی در ساختمان هزینه میکنیم ، متقابلا انتظار داریم ، آن جزء در گذر زمان کمتر کهنه شود و دیرتر از مد بیافتاد. قیمت پانل گچی سقف با توجه به بروز بودن این محصول و استفاده و استقبال جهانی از ساخت و ساز خشک میتوان پیش بینی کرد این انتظار بخوبی با گچبرگ براورده می گردد.

مدل های تایل گچی 60 در 60

تایل گچی 60 در 60 یکی از مدل های سقف گچی کاذبه که بیشترین کاربرد رو در مکان های اداری و تجاری داره. قیمتش نسبت به سایر صفحات گچی خیلی پایین تره و محبوبیت بسیار زیادی داره. قیمت پانل گچی سقف توی عکسای زیر می تونید انواع سقف گچی ۶۰ در ۶۰ رو ببینید که شامل گچی ساده، گچی آکوستیک و گچی روکش دار میشه.

پانل های گچی (گچ برگ)

پانل گچی یا گچ برگ ها نام محصولاتی ساختمانی هستند که بصورت ورقه های گچی نازک به ضخامت 6.5 تا 18 میلیمتر و در ابعاد 1.2 متر در حداکثر 3 متر ساخته می شوند. قیمت پانل گچی سقف هسته پانل گچی از گچ و روی آن را در دو طرف لایه ای نازک از کاغذ سلولزی تشکیل داده است.

کاربرد پانل های گچی

قیمت پانل گچی سقف پانل های گچی در سیستم ساخت و ساز خشک به کار میروند. این محصول بعنوان دیوار داخلی ، دیوار خارجی ، دیوار پارتیشن و سقف کاذب مورد استفاده قرار میگیرد .

پانل های گچی

پانل های گچی در ابعاد 1200 در 3000 تا 1200 در 2400 میلیمتر و در ضخامت های 12.5 ، 15 و 18 میلیمتر در چهار مدل معمولی RG ، مقاوم در برابر قیمت پانل گچی سقف رطوبت MR و مقاوم در برابر حریق FR و مقاوم در برابر رطوبت و حریق MF ، انتخاب مناسبی جهت پوشش دیوارهای داخلی و سقف های کاذب می باشند.

گچ برگ کناف

دیوار پانل گچی کناف و صفحات گچی گچ برگ نیز نامیده می شود. قاب نگه دارنده اصلی از سازه ها با مقطع C و U و L شکل سردنورد شده از جنس فولاد گالوانیزه و در برخی کشورها از مقاطع چهارتراش چوبی استفاده می شود. قیمت پانل گچی سقف قاب اصلی برای نصب و تثبیت صفحات گچی در نظر گرفته شده و هیچگونه نقش سازه ای در ساختمان ندارد.

Regular

اتصال صفحات به قاب با استفاده از پیچ مخصوص صورت میگیرد و سپس درز میان آن ها به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه حاصل میگردد. قیمت پانل گچی سقف این روش ساخت به عنوان سیستمی مدولار، برنامه ریزی دقیق، اجرای سریع و صنعتی سازی را میسر می نماید.

پانل گچی کناف سقف یکپارچه

این نوع سقف کاذب بسیار سبک بوده و شامل زیرسازی فولادی متصل به سقف اصلی می باشد که صفحات روکش دار گچی به وسیله ی پیچ مخصوص بر روی آن نصب می شود. قیمت پانل گچی سقف سپس درزهای آن بوسیله ی نوار درزگیری پوشش داده شده و پس از بتونه و ماستیک کل سطح آماده رنگ آمیزی میشود.

دیوار پوششی کناف

دیوارپوش کناف ، هم بدون سازه و یا با سازه بوسیله ی چسب مخصوص صفحات روکش دار گچی بر روی دیوار زمینه متصل میشود. قیمت پانل گچی سقف این دیوار یک راه حل سریع و کارآمد جهت بازسازی دیوارهای فرسوده بدون ایجاد هرگونه تخریب و پوشش نازک کاری بر روی دیوار بنایی جدید و بهسازی حرارتی و صوتی ساختمان می باشد.

دیوار جداکننده پانل گچی کناف

دیوار جداکننده (کاذب) کناف ، قیمت پانل گچی سقف دیوارهای غیر باربری هستند که برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.این ساختار شامل زیرسازی فولادی بوده که صفحات روکش دار گچی به صورت یک لایه و یا چندلایه بوسیله ی پیچ مخصوص بر روی آن نصب شده و پس از بتونه کاری آماده نقاشی می باشد.

دیوار جداکننده پانل گچی کناف
دیوار جداکننده پانل گچی کناف

Fire and Moisture Resistant

قیمت پانل گچی سقف در ابعاد 60 ×60 در نوع ساده ( فاقد خواص عایق صوت) و آکوستیک (دارای خواص عایق صوت) عرضه میگردد از انواع پانل های ساده می توان به پانل های بدون روکش و روکش دار (گچی روکش پی وی سی و گچی پشت آلومنیوم) و از پانل های آکوستیک می توان به پانل های لبه دار و بدون لبه اشاره نمود.

ابعاد گچ برگ کناف

قیمت پانل گچی سقف این پانل گچی کناف در قطر و ضخامت های متفاوتی ساخته و عرضه میگردند که ه شرح ذیل می باشد:

  • ضخامت 6.5 میلیمتر
  • ضخامت 8.5 میلیمتر
  • ضخامت 9.5 میلیمتر
  • ضخامت 12.5 میلیمتر
  • ضخامت 15 میلیمتر
  • ضخامت 18 میلیمتر

قیمت انواع پانل های زیر متفاوت است

  • پانل گچی کناف ایران RG9.5 به ضخامت 9.5 مترمربع
  • پانل گچی کناف ایران RG12.5 به ضخامت 12.5 مترمربع
  • پانل گچی کناف ایران مقاوم در برابر آتش FR به ضخامت 12.5 مترمربع
  • پانل گچی کناف ایران مقاوم در برابر رطوبت MR به ضخامت 12.5 مترمربع
  • پانل گچی کناف ایران مقاوم در برابر آتش و رطوبت FM به ضخامت 12.5 مترمربع
mweb_ahan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *