ديوار گچي عايق دار

ديوار گچي عايق دار

ديوار گچي عايق دار

ديوار گچي عايق دار این نوع دیوار پیش ساخته به دلیل داشتن لایه یونولیت در میان آن عایق صدا بوده و مناسبترین و سریع ترین راه برای تیغه چینی و بازسازی ساختمان است.

ديوار گچي عايق دار

از این نوع دیوار گچی برای عایق کاری اتاقها استفاده فراوان میگردد. از یونولیت میتوان به عنوان عایق سرما و گرما نیز یاد کرد.ابعاد دیوار گچی یونولیت دار (عایق صدا ) ۵۰*۶۶ و قطر آن ۸ سانتی متر میباشد.

ديوار گچي عايق دار
ديوار گچي عايق دار

عایق صوتی

هر یک ار مصالح عایق صوتی کاربرد مشخص خود را دارد و استفاده اشتباه از مصالح هزینه اضافه کردن و بی نتیجه بودن کار است. برای نمومه فوم شانه تخم مرغی برای جلوگیری از انعکاس صدا استفاده میشود و در جذب صوت تاثیر بسزایی ندارد.

فوم الاستمری

یا فوم الاستمری بیشترین کاربردش در عایق حرارتی است که متاسفانه به عنوان عایق صوتی معرفی میشود. و از الیاف معدنی ایرانی و بی کیفیت به عنوان الیاف فرانسوی و آلمانی ایزوور نام برده میشود و در نهایت نتیجه نا مطلوب حاصل میشود.

ویژگی های ديوار گچي عايق دار

  1. نصب سریع و آسان و بدون نیاز به مهارت فنی و خاصی
  2. حذف عملیات گچ و خاک و در برخی موارد سفید کاری
  3. کاهش وزن بنا به دلیل حذف دیوار چینی به روش سنتی و عدم نیاز به ملات پایه سیمانی
  4. پایداری بیشتر در برابر آتش (حریق)
  5. حمل آسان کالا به محل پروژه
  6. حداقل پسماند و دور ریز(پرت) مصالح
  7. قابلیت اجرا انواع عملیات بر روی آن(نقاشی،کاغذ دیوار،انواع دیوار پوش و ….)

ویژگی هایی که یک عایق حرارتی خوب

  • مقاومت حرارتی بالا
  • مقاومت فشاری ایده آل
  • عدم رشد قارچ و کپک
  • مقاومت در برابر نم و رطوبت
  • داشتن چگالی بالا
  • فشار و اشعه ماورای بنفش مقاومت بالایی
  • از لحاظ شیمیایی خنثی باشد و در برابر عوامل خارجی واکنش ندهد
  • در مقابل حرارت و گرمای زیاد چروک نشود
  • عمر مفید و بالایی داشته باشد

منظور از عایق حرارتی چیست؟

عایق حرارتی به پوششی گفته می شود که از انتقال گرما و حرارت از یک مکان به مکان دیگر جلوگیری به عمل می آورد.حرکت گرما از مکان گرم به مکان سرد است، از این رو برای ممانعت از انتقال گرما به فضای سرد باید از عایق های حرارتی استفاده شود.

عایق الاستومری

ماده اصلی سازنده عایق الاستومری نیتریل فوم است که به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد.انعطاف پذیری عایق الاستومری بسیار بالاست و از مقاومت حرارتی مناسب در برابر حرارت و نفوذ بخار آب برخوردار می باشد.این عایق برای عایق کاری و پوشش تاسیساتی نظیر بویلرها، انواع لوله ها، سوله ها، مخازن و صنایع مختلف کاربرد دارد.

انواع عایق حرارتی

  1. عایق الاستومری
  2. عایق ایزوهم
  3. عایق پشم شیشه
  4. عایق پشم سنگ
  5. عایق پلی استایرن یا XPS
  6. عایق پرلیت
  7. عایق شیشه اسفنجی حرارتی
  8. عایق تخته های فیبری

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم سنگ کمی گران تر است. این فوم عایق وزن بسیار سبکی دارد و به صورت چسب دار یا بدون آن مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق ایزوهم

عایق حرارتی ایزوهم در ضخامت های مختلف تولید می شود و علاوه بر ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی در سالن های سوله ای، سردخانه و مرغداری ها قابل استفاده است.

از ویژگی های عایق حرارتی ایزوهُم

  1. عایق حرارتی با ضریب هدایتی بالا
  2. غیر قابل اشتعال و کند سوز
  3. نرم و قابل انعطاف
  4. عمر بیش از صد سال
  5. عدم جذب رطوبت
  6. مقاوم در زیر خاک و آب
  7. ضد پوسیدگی و سایش
  8. قابل نصب در تمامی سطوح و بدون زیر سازی
  9. سازگار با انواع ملات
  10. کاملا بهداشتی

عایق پشم شیشه

پشم شیشه یکی از قدیمی ترین عایق های حرارتی است که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت و هم اکنون نیز استفاده از آن در برخی مکان ها رواج دارد. این عایق نوعی عایق معدنی است که از ذوب شیشه و تبدیل آن به الیاف بدست می آید.

وزن پشم شیشه

پشم شیشه وزن بسیار سبکی دارد و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند. علاوه بر آن ماده ای کندسوز است که هیچ نقشی در گسترش آتش ندارد.از معایب این عایق می توان به عدم مقاومت در برابر نم و رطوبت و ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی اشاره نمود.

عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ نیز یک عایق معدنی است که از تحمل حرارتی بسیار بالا برخوردار می باشد. این عایق از سنگ بازالت که حاصل فعالیت های آتشفشانی است تولید می شود.عایق پشم سنگ عایقی صوتی و حرارتی است که در حال حاضر برای عایق کاری انواع ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

ديوار گچي قيمت

از ویژگی های بارز این عایق عدم جذب آب و رطوبت است، در نتیجه امکان رشد قارچ، کپک و باکتری در آن وجود ندارد.مقاومت حرارتی این متریال آن را به عایقی ایده آل برای مکان هایی نظیر پالایشگاه ها، لوله های حجیم صنعتی، نیروگاه ها و صنایع مختلف تبدیل کرده است.

عایق پلی استایرن یا XPS

این عایق که از پلی استایرن اکسترود شده ساخته می شود جزء عایق های حرارتی بسیار سبک است.عایق XPS مقاومت زیادی در برابر جذب آب دارد و پوسیده نمی شود.سطح پلی استایرن یکنواخت است و به نسبت سایر عایق ها در برابر خزش مقاوم تر است.

XPS

عایق پلی استایرن دوستدار محیط زیست بوده و هیچ آلرژی در انسان ایجاد نمی کند.این عایق حرارتی بسیار پر مصرف است و برای عایق کاری دیوار های فونداسیون، سقف های تیرچه و بلوک، سردخانه ها و دیوارهای دو جداره کاربرد دارد.

عایق پرلیت

پرلیت یک سنگ آتش نشان است که در مناطق مرطوب تولید می شود.از آنجا که پرلیت نوعی ماده غیر قابل اشتعال و بسیار سبک بوده می باشد، عایق پرلیت نیز در برابر آتش مقاومت بالایی و بسیار سبک می باشد.

عایق تخته فیبری

تخته فیبری اولین عایق حرارتی بودند که برای ایزوله کردن مورد استفاده قرار گرفتند.این ماده از فشردن پشم نمد و سایر الیاف های گیاهی تولید می شود و در نهایت به شکل تخته های صلب در می آید.

ديوار گچي سبک

عایق تخته فیبری به راحتی رطوبت و نم را به خود جذب می کند و اشباع می شود که از معایب این محصول محسوب می شود.جذب آب سبب می شود تا مقاومت مکانیکی عایق کم شود و در نهایت در برابر حرارت نتواند ایستادگی کند.

عایق شیشه اسفنجی حرارتی

این نوع عایق از شیشه خالص بوجود می آید و تا بیست برابر حجم خود منبسط می شود و در نهایت به شکل صفحات صلب و اسفنجی در می آید.عایق شیشه حرارتی آب را جذب نمی کند و ماده ای نسوز محسوب می شود.

ورق روئی برای اجرای انواع مختلف پوشش نهائی شامل

(بتونه کاری، رنگ آمیزی، کاغذ دیواری و…) و یک ورق قوی بعنوان لایه زیرین استفاده می‌شود. ديوار گچي عايق دار این نوع ساختار خشک با مقاومت خوب و مناسب در مقابل آتش‌سوزی و قابل نصب بر روی زیر سازی چوبی، پروفیلهای فلزی (گالوانیزه) و دیوارهای معمولی می‌باشد.

ديوار گچي طرح دار

این سیستم طوری طراحی شده تا با پوشش مناسب در درزهای اتصال به یک سیستم یکپارچه تبدیل گردد. ديوار گچي عايق دار با استفاده از این سیستم علاوه بر کاهش بار مرده ساختمان اثرات تخریبی حاصل از نیروی زلزله بر ساختمان کاهش یافته و از خسارتهای جانی زیاد در زمان وقوع زلزله جلوگیری می‌شود .

برخی از ویژگی های دیوار های گچی (فوم دار)

1.سبک بودن وزن هنگام حمل و ساخت و ساز
2.بدون لرزش در ساختمان های طبقاتی
3.مقاوم در برابر بلاهای طبیعی ( باد و زلزله و… )
4.دارای جداره فومی برای نفو ناپذیری سرما و گرما
5.جلوگیری از ورود صدا های ناهنجار تا حد 87 درصد

دیوار پیش ساخته گچی

امروزه دیواره های پیش ساخته گچی محصولات شناخته شده ای در صنعت ساختمان سازی هستند که محبوبیت آنها به خاطر سهولت کار و قیمت تمام شده مناسب تر روز به روز بیشتر می شود. ديوار گچي عايق دار این دیواره ها با ترکیب اصلی گچ تولید می شوند که خواص ویژه ی خود را دارد.

دیوار پیش ساخته گچی
دیوار پیش ساخته گچی

پانل گچی

پانل گچی مانند تمام مصالح به کار رفته در بنا معایب و مزایایی دارد که کارکرد آن در مواقع مختلف را مشخص می کند. از جمله مزایای پنل گچی قیمت ارزان و فراوانی دسترسی آن نسبت به سایر مصالح است. ديوار گچي عايق دار همچنین رنگ سفید و جذاب آن در موارد مختلفی توقع معماران را برطرف کرده است.

ديوار گچي پيش ساخته

سبک بودن و عدم تحمیل بار سنگین به ساختمان از مزایای مصالح پرکاربرد است و همچنین مقاومت در برابر آتش سوزی و نیز نیروهای کششی و فشاری نیز از مزیت های مهم آن است. ديوار گچي عايق دار و صوتی با جذب ۶۰ تا ۷۰ درصد ارتعاشات صدا است.

کاربرد دیوار گچی پیش ساخته

ديوار گچي عايق دار در ساخت بنا جایگاه ویژه ای پیدا کرده و باعث سهولت کار فعالان در این عرصه می باشند. از جمله کاربرد های این صفحه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت دیوارهای غير باربر
  • پوشش مستقل ديوار
  • محافظت ستون ها
  • چاه آسانسور
  • تاسيسات در برابر آتش
  • دکوراسیون و روکش نهایی دیوارهای داخلی
  • ایجاد دیواره سبک گچی با خواص ضد آتش و عایق

نحوه نصب دیوار های پیش ساخته

نصب این دیوار های پیش ساخته آسان بوده و مراحل مشخصی دارد:

  1. زیرکاری مناسب و صاف روی سطح مثل کاشی و سرامیک و دیوار و …
  2. تراز کردن دیوار
  3. چسباندن و نصب با استفاده از چسب های مقاوم صنعتی مخصوص متناسب به طرح
  4. برش کاری در صورت لزوم
  5. اجرای آستر ویژه برای ارتقای کیفیت دیوار پیش ساخته نصب شده بهترین روش اجرای آستر، اسپری کردن است.
  6. رنگ آمیزی

ساختمان سازی مدرن

  • دیوارهای گچی پیش ساخته در ابعاد بزرگ، تولید شده و سقف و دیوارها را با مساحت بالا پوشش می دهد.
  • نصب آنها آسان است و برای برش و نصب آن، از ابزارهای ساده استفاده می شود.
  • به دلیل وزن کم آنها وزن تحمیل شده روی بنا را کاهش می دهد.
  • از نظر هزینه به صرفه اقتصادی است.
  • ضد حریق بودن و جلوگیری از گسترش آتش
  • عایق صدا است.
  • دوام و استحکام بالا و ماندگاری در طول زمان دارد.

مزایا و معایب استفاده دیوار گچی پیش ساخته

خواص، کاربردها و مزایای گسترده دیوار گچی پیش ساخته، استفاده از آنها را در ساختمان سازی نوین رواج داده است. به صورت کلی مزایای کاربرد این دیوارها در چند مورد زیر خلاصه می شود:

  • کاهش شدید ضایعات ساختمانی
  • عایق حرارتی و صوتی
  • رنگ پذیری و نصب آسان
  • وزن سبک
  • سرعت اجرای بالا

جایگزین شیوه های سنتی استفاده از گچ

دیوارهای پیش ساخته گچی، به خاطر برخورداری از زبانه هایی که باعث قفل شدن آنها در یکدیگر می شود، پس از اجرا و نصب بر روی هم، موجب می شوند دیوار، یکپارچه و در مقابل ضربه و زلزله، مقاوم شود ديوار گچي عايق دار . در صورت ورود ضربه بر روی دیوار، این ضربه به طور کامل در آن پخش می شود.

نانو

بهترین روش اجرای دیوار گچی در محیط مرطوب، رنگ کاری، کاشی و سرامیک با اجرای پوشش های آب گریز نانو بر روی سطح دیوار است ديوار گچي عايق دار . در صورت اجرا در حمام یا دستشویی، بهتر است ابتدا کروم بندی به وسیله سیمان و آجر انجام شود و سپس بلوک گچی روی کروم بندی صورت گیرد.

پنل گچی

به دلیل شیارهای موجود درون پنل گچی، امکان سیم کشی از داخل دیوار، بسیار راحت است و سیم کش های ساختمان از طریق شیار زن قادر به انجام فعالیت هستند؛ ديوار گچي عايق دار ضمن اینکه سوراخ کاری، پیچ و رول پلاک داخل دیوار، امکان پذیر است.

سیمان کاری بر روی دیوارهای پیش ساخته

اجرای کاشی، سرامیک و سیمان کاری بر روی دیوارهای پیش ساخته از طریق چسب و ملات آماده، امکان پذیر است ديوار گچي عايق دار . برای چسبندگی مناسب تر این مصالح، استفاده از توری رابیتس روی دیوار یا ایجاد خراش روی سطح پانل ها توصیه می شود.

عایق های صوتی STI

عایق های صوتی STI با آخرین فناوری روز دنیا جهت عایقکاری صوتی دیوارهای مشترک، کف و سقف آپارتمانها و منازل مسکونی استفاده می گردد ديوار گچي عايق دار . عایق های صوتی STI در کاهش صداهای انتقالی در محیط های صنعتی و ساختمانی برای دیوار های مشترک، سقف، کف و… نقش بسزایی را ایفا می کنند.

محیط مسکونی

این نوع عایق های صدا برای محیط های مسکونی، اداری و صنعتی به کار رفته و صداهای زندگی روزمره و متعارف با فرهنگ آپارتمان نشینی را از بین برده و صداهایی را که با فرهنگ آپارتمان نشینی در تضاد و یا تعارض باشند، ديوار گچي عايق دار کاهش داده و جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های صوتی سنتی مانند پشم سنگ و پشم شیشه به شمار می آیند

عایق های صوتی دو رو صاف چسبدار STI FLEX

عایق های صوتی الاستومری دو رو صاف خود چسب STI به راحتی و با استفاده از قیچی و کاتر ديوار گچي عايق دار به اندازه و ابعاد دلخواه بریده و بدون نیاز به چسب مایع، پیچ و میخ، زیرسازی، فریم بندی و … بر روی سطح صاف و صیقلی دیوارهای مورد نظر نصب می گردند.

اجرای عایق های صوتی STI

پس از اجرای عایق های صوتی STI بر روی دیوار مورد نظر، جهت زیباسازی نمای بیرونی می توان بر روی عایق های صوتی از دیوارپوشهای موجود نظیر کاغذ دیواری، کناف، چوب، MDF، لمینت، ورق کامپوزیت، ديوار گچي عايق دار گچکاری و یا هر پوششی که دارای سطح مقاومی باشد استفاده نمود.

انواع پوشش ها و لایه های محافظتی جهت زیبا سازی بر روی عایق های صوتی

• دیوار بنایی

متشکل از رابیتس کاری و اجرای گچ و خاک یا بلوک های سفالی و گچکاری و همچنین پنل های گچی پیش ساخته که بصورت فاق و زبانه اجرا می گردند.

• دیوار پوشهای آماده نظیر

کناف، چوب، MDF، لمینت، ورق کامپوریت ، تایل های شیشه ای و …

نوارهای درزگیر

نوارهای درزگیر از جنس عایق STI FLEX جهت درزبندی پنجره، درب و کاهش صوت به داخل محیط به کار رفته که در ابعاد و سایزهای گوناگون قابل ارائه می باشد و ديوار گچي عايق دار جنس آن نیز همانند جنس عایق صوتی از عایق الاستومری می باشد.

ابعاد عایق صوتی دو رو صاف

ابعاد هر رول از این عایق ها (10 * 2cm: 1 ضخامت) و (8 * 2.5cm: 1 ضخامت) می باشد.
ديوار گچي عايق دار عایق های دو رو صاف خود چسب STI بسیار با کیفیت بوده (دانسیته بسیار بالا و ساختار سلول بسته همراه با تزریق گاز نیتروژن در مواد اولیه ساخت عایق) و در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرند.

عایق صوتی چیست؟

به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، ديوار گچي عايق دار می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود.

هزینه عایق صوتی

هزینه عایق صوتی دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد. ديوار گچي عايق دار اگر قصد خرید عایق صوتی را دارید ابتدا بهتر است انواع آن ها را بشناسید. همراه آرام گستر پارس باشید تا با انواع عایق های صوتی و موارد مصرف هر یک از آن ها آشنا شوید…

انواع فوم عایق صدا

ديوار گچي عايق دار به طور کلی برای استفاده در منازل مسکونی و آپارتمان ها ، دفاتر کار و استودیو ها می توان از دو نوع فوم عایق صدا استفاده نمود :

عایق شانه تخم مرغی

قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مانند سالن های آمفی تئاتر، کنسرت ها و سینماها، ديوار گچي عايق دار استودیو ها و اتاق های ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف.

عایق دو طرف صاف

قابل استفاده به عنوان عایق صوتی خودرو ، دیوار مشترک، عایق صوتی سقف آپارتمان، مکان های عمومی، جلوگیری از لرزش و صدا در سقف، حذف صداهای عمومی داخل آپارتمان، قطار، مترو، هواپیما، کانال انتقال هوا، کانال های فاضلاب، عایق صوتی برای ماینر ، عایق صوتی درب ، عایق شانه تخم مرغی ساده و حرارتی

صفحه روکش دار گچی

ضمنا از عایق صوتی دو طرف صاف به عنوان عایق حرارتی در سالن ها به منظور جلوگیری از ورود گرمای خورشید در فصل تابستان و خروج هوای گرم در ديوار گچي عايق دار فصل زمستان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها استفاده می شود.

Expose

به دلیل حالت شش وجهی که دارند و در نتیجه سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، ديوار گچي عايق دار جذب فوق العاده ای داشته و اکثر اوقات به صورت نمایان (Expose) در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می گردند.

پانل گچی چیست؟

پانل گچی از ترکیب آب و گچ تشکیل می شود اگرچه ذرات گچ نسبت به گچ های ساختمانی ریزترند. ديوار گچي عايق دار پانل گچی با عناوینی چون دیوار گچی، صفحه روکش دار گچی و گچ برگ نیز شناخته می شود.پانل گچی در ساخت سقف کاذب بیشترین کارایی را دارد.

پانل گچی چیست؟ 
پانل گچی چیست؟

پانل مقاوم در برابر آتش FR

در تولید پانل گچی مقاوم در برابر آتش از موادی چون الیافت شیشه استفاده می شود که موجب مقاومت بالای آن در برابر حریق می شود. ديوار گچي عايق دار رنگ آن صورتی و برای پوشش دهی ستون و تیرهای فولادی بهترین گزینه است.

پانل معمولی یا RG

ديوار گچي عايق دار پانل معمولی RG به رنگ کرم است و برای استفاده در سقف کاذب، دیوار جدا کننده و دیوار پوششی کاربرد دارد.

پانل مقاوم در برابر رطوبت و آتش MF

پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت و آتش به رنگ سبز است و به صورت همزمان در برابر رطوبت و آتش مقاوم است که دلیل آن نیز این است که در مواد ديوار گچي عايق دار تشکیل دهنده این نوع پانل از الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت استفاده شده است.

پانل مقاوم در برابر رطوبت MR

در تولید پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت (این نوع پانل به رنگ سبز است) از موادی استفاده شده است که آن را در برابر رطوبت مقاوم نموده به همین دلیل برای محیط هایی ديوار گچي عايق دار چون آشپزخانه و سرویس بهداشتی که میزان رطوبت زیاد است بسیار کاربردی است.

انواع پنل گچی با ضخامت های مختلف

همان طور که اشاره شد پانل های گچی در ضخامت های متفاوت تولید می شوند که با توجه به نوع استفاده انتخاب و خریداری می شوند.

پانل گچی با ضخامت 18 میلیمتر و بیشتر

پانل گچی با ضخامت 18 میلی متر و بیشتر برای مکان های خاصی که باید مقاومت بسیار بالایی وجود داشته باشد و از برخورد با دیوار جلوگیری شود کاربرد دارد.

پانل گچی با ضخامت 15 میلیمتر

پانل گچی با ضخامت 15 میلی متر در مکان هایی که نیاز به مقاومت بالایی وجود دارد استفاده می شود ديوار گچي عايق دار .

پانل گچی با ضخامت 12.5 میلیمتر

ديوار گچي عايق دار پانل گچی با ضخامت 12.5 میلی متری از کاربردی ترین انواع ضخامت های آن است که در سقف کاذب ساده و دکوراتیو و همچنین دیوارهای پوششی و جدا کننده کاربرد دارد.

پانل گچی با ضخامت 9.5 میلیمتر

کاربرد پانل گچی با ضخامت 9.5 میلی متر مانند پانل 6 میلی متری است و برای نواحی با قوس زیاد بکار برده می شود. ديوار گچي عايق دار همچنین برای سقف کاذب و دیوار کناف کاربرد ندارد.

پانل گچی با ضخامت 6 میلیمتر

پانل گچی با ضخامت 6 میلی متر در طرح هایی که منحنی آن ها دارای قوس زیادی است به کار می رود. ديوار گچي عايق دار لازم به توجه است که برای سقف کاذب ساده و دیوارها کاربرد ندارد.

پانل گچی چه کاربردی دارد؟

استفاده از سیستم درای وال (ساخت و ساز خشک) یا همان کناف از جمله کاربردهای اصلی آن است. ديوار گچي عايق دار پنل گچی به دلیل مزایای بیشماری (برای مثال عایق حرارتی) که دارد برای مصارف ساختمانی بسیار کاربردی است.

پارتیشن

پانل گچی در دیوار جداکننده یا پارتیشن، دیوار داخلی، دیوار خارجی و سقف کاذب نیز بسیار استفاده می شود. پانل های گچی و محصولاتی چون تایل گچی از جمله محصولات ديوار گچي عايق دار باکیفیت و پرکاربردی هستند که از مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند و دوام و عمر بالایی دارند.

mweb_ahan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *