فروش آهک کیسه ای

فروش آهک کیسه ای

فروش آهک کیسه ای در بسته های متنوعی انجام می شود.که برای ساختمان سازی معمولا فروش آهک به صورت کیسه ای انجام می شود. تا کارگران بتوانند به راحتی آنها را حمل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون فروش آهک کیسه ای ، خرید آهک کیسه ای و اطلاع از قیمت آهک کیسه ای در سال 1400 ، بر روی لینک زیر کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

آهک منشا طبیعی است و از سنگ آهک تولید می شود که به دلیل خالص بودن  رنگ آن سفید است.آهک از اکسید کلسیم تولید می شود و قابلیت ترکیب زیادی با اسید دارد. در صنایع از آهک زنده استفاده می شود زیرا در اثر ترکیب ان با آب گرمای زیادی تولید می شود.

آهک به دلیل جذب رطوبت در ملات های سیمانی استفاده می شود. این ملات باعث کاهش نفوذ رطوبت و کاهش سرعت خشک شدن  مخلوط و … می شود.

روش تهیه آهک

سنتی

در محل معدن های آهک با انجام عملیات خاصی آهک را به نقطه ذوب رسانده و آن را استخراج می کنند.

صنعتی

سنگ های آهک را از معادن استخراج کرده و در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های سنگ شکن به قطعات زیری تبدیل می شوند و قطعاتی که بزرگتر هستند جدا شده و به کوره منتقل می شوند.

کاربرد آهک

آسفالت ها

برای ترمیم آسفالت ها از دوغاب آهک در زیر لایه ی آسفالت استفاده می کنند .از این کار برای مکان های که خاک زیر آسفالت خاک رس است استفاده می کنند.

ساختمان سازی

مهمترین و بیشترین کاربرد آهک در ملات های ساختمانی است. به دلیل اینکه ملات هایی که از آهک ساخته می شوند نفوذ پذیری آب در آن ها بسیار کم است.

همچنین در محل هایی که قرار است در آن ساختمان سازی شود و خاک آن رس است از آهک استفاده می کنند تا ساختمان پایه ای قوی داشته باشد.

پر کردن درز ها

در تولید سیمان پرتلند آهکی از مقدار زیادی سنگ آهک که با خاک رس ترکیب شده است استفاده شده است. که این باعث دوام بیشتر و نفوذپذیری کمتر سیمان های پرتلند آهکی نسبت به سیمان های معمولی می شود.

در صعنت شیشه سازی نیز آهک یکی از مواد اولیه تولید شیشه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *