قيمت پودر سنگ قم

قيمت پودر سنگ قم

قيمت پودر سنگ قم

قيمت پودر سنگ قم پودر سنگ معمولا از دو راه به دست می آید ، راه اول که بر اساس عوامل طبیعی ایجاد خواهد شد .راه دوم پودر سنگ یا همان خاک سنگ از کوبیده شدن سنگ به دست می آید.در صنایع مختلف از آن استفاده می‌کنیم که در ادامه به انواع آن می پردازیم.

قيمت پودر سنگ قم

در نگاه اولیه اکثر مردم عزیزمان و دسته ایی از مصالح فروشان محترم، بر این باورند که پودر سنگ، از کوبیده شدن لاشه سنگ هایی که در سنگ بری ها از تراورتن و مرمریت و گل سنگ دور ریخته میشود تهیه می شود.تا حدودی این فکر درست می باشد قيمت پودر سنگ قم . ولی پودر سنگ مرغوب همان طور که گفته شد از کربنات کلسیم تشکیل شده و ساختار فیزیکی آن هم با سنگ مرمریت و تراورتن فرق می کند.

قيمت پودر سنگ قم
قيمت پودر سنگ قم

آشنایی با پودر سنگ قم

این معادن در حومه شهر قم و حتی چند معدن در داخل شهر قم می باشد که فرمول آن کربنات کلسیم می باشد قيمت پودر سنگ قم . ناگفته نماند که درصد مواد تشکیل دهنده در فرمولاسیون با هم متفاوت میباشد. پودر سنگ جوشقان این معادن سنگ به شکل تپه و کوه های سفید رنگ می باشد که به شکل کلوخه می باشد که راحت با چکش خرد می شود و سختی آن خیلی کمتر از سنگ های تراورتن و مرمریت میباشد.

پودر سنگ مرغوب

پودر سنگ مرغوب نسبت به پودر سنگ غیر مرغوب در طولانی مدت مشخص میشود.کسانی که از پودر سنگ غیر مرغوب در نمای دیوار و یا نمای ساختمان استفاده می کنند قيمت پودر سنگ قم بعد از مدتی آفتاب خوردن، ترک خورده و نمای شما را دچار مشکل می کند. قیمت پودر سنگ جوشقان نیز از پودرسنگ سوپر گران تر می باشد.

معرفی و بررسی پودر سنگ سفید قم

پودر سنگ این شرکت به دلیل کیفیت عالی و ممتاز آن، دارای چسبندگی فوق العاده می باشد که پس از کار به هیچ وجه ترک بر نمی دارد و تحت هیچ شرایطی دچار شوره زدگی یا تغییر رنگ نمی شود قيمت پودر سنگ قم . پودر سنگ جوشقان فروش انواع پودر های سنگ ممتاز و درجه یک به صورت فله ای و کیسه ای .

خط تولید پودر سنگ

خط تولید پودر سنگ شامل سنگ شکن فکی و آسیاب چکشی الواتورهای مربوطه و سرند می باشد قيمت پودر سنگ قم . مواد اولیه ورودی پس از خردایش اولیه به آسیاب انتقال یافته و پودر می گردد. همانگونه که از نام آن مشخص است از کوبیده شدن انواع کانی های معدنی موجود در طبیعت نظیر پودر سنگ جوشقان سنگ آهک یا کربنات کلسیم, مرمریت, گرانیک, سنگ آهن, سنگ نقره و … به دست می آید.

بیشترین کاربرد خاک سنگ

این ماده دارای کلیه خواص کانی کوبیده شده بوده با این تفاوت که به دلیل دارا بودن سایز بندی پودری و میکرونیزه و افزایش سطح تماس, علاوه بر اینکه خواص موجود در آن کاملا در دسترس می باشد همچنین در صنایع مختلف به راحتی بکار گرفته می شود قيمت پودر سنگ قم . بیشترین کاربرد خاک سنگ پودر سنگ جوشقان در صنایع ساختمانی سازی است که از آن برای ترکیب با سایر مصالح ساختمانی مانند سیمان, گچ, سیمان سفید و … استفاده می شود

پودر سنگ آهکی

مصرف پودر سنگ آهکی به جای درصدی از سیمان در بتن از دههای پیش در جهان اغاز گردیده است و هر روز بر میزان استفاده از پودر سنگ افزوده می‌شود قيمت پودر سنگ قم . در ایران هم به دلیل وجود ضایعات نسبتاً زیاد پودر سنگ آهک و منجمله در سنگ‌بری‌ها، استفاده از این نوع پودر سنگ در ساخت بتن بسیار مثمر ثمر بوده است چون هم باعث جلوگیری از آلودگی محیط زیست می‌شود و هم پودر سنگ باعث ارزان‌تر شدن قیمت نهائی بتن می‌‌شود.

قیمت پودر سنگ و متغیرهای موثر در آن

قيمت پودر سنگ قم قیمت نهایی پودر سنگ توسط فاکتورهای مختلفی دستخوش تغییرات قرار می گیرد . به برخی از این عوامل موثر اشاره ای می کنیم :

نوع بسته بندی

پودر سنگ در دو نوع بسته بندی کیسه ای و فله به بازار عرضه می گردد . قیمت پودر سنگ کیسه از قيمت پودر سنگ قم فله بیشتر می باشد . بسیاری از صنایع زیر دست بدلیل به صرفه بودن قیمت پودر سنگ فله ، آنرا در این نوع از بسته بندی (فله ) خریداری می نمایند .

دانه بندی یا مش

مش در مطالعات خاک شناسی و مواد معدنی به دانه بندی پودر یا خاک مورد نظر برای الک کردن آن اشاره دارد قيمت پودر سنگ قم . به عبارت دیگر اندازه ذرات خاک یا پودر مورد نظر برای گذر از الک یا سرن ، مش نامیده می شود . یک توده خاک یا پودر ترکیبی از دانه بندی های متفاوت (کوچک و بزرگ و میکرونیزه ) است .

درصد ترکیبات

قيمت پودر سنگ قم درصد ترکیبات مواد تشکیل دهنده پودر سنگ که در آنالیز آزمایشگاه معتبر قابل تشخیص است می تواند قیمت پودر سنگ را کاهش یا افزایش دهد .

درجه کیفیت

پودر سنگ های تولید شده با گرید ممتاز و درجه 1یا2 ، در تعیین قیمت خواهند بود قيمت پودر سنگ قم . سه نوع پودرسنگ تولید می شود : سوپرسفید درجه یک برای مصارف نماشسته و روی کار ، ممتاز برای مصارف هم نما و هم زیر کار ، معمولی معدنی برای استفاده در ملات های زیر کار

مسافت بین تولید کننده و مصرف کننده

قيمت پودر سنگ قم فاصله مکانی سفارش دهنده و تولید کننده در قیمت تمام شده پودر تاثیر دارد .

مشخصات فنی

  • سنگ قم در طبقه سنگ های رسوبی دگرگون شده می باشد .
  • وزن حجمی : 2.7 گرم بر سانتی متر مکعب
  • جذب آب : 3 درصد
  • مقاومت در مقابل سایش ( تست لس آنجلس) : 34 درصد
  • آنالیز فیزیکی مخلوط پودر آسیابی :
  • مش 20-40 : 10 درصد ، مش 40-50 : 10 درصد ، مش 50-70 : 20 درصد ، مش 70-140: 20 درصد ، مش 140 به بالا : 40 درصد

کاربرد

  1. بند کشی
  2. سنگ مصنوعی
  3. بتن
  4. دوغاب
  5. مجسمه سازی
  6. چسب کاشی
  7. صنایع مکمل سازی و خوراک دام و طیور

بسته بندی

  • کیسه های پروپیلن
  • وزن : 30 کیلوگرم
  • پودرسنگ قم بنا به سفارش مشتری می تواند در وزن های دیگر نظیر 40 کیلوگرمی ، 20 کیلو گرمی و … نیز بسته بندی شود . پودر سنگ قم به
  • صورت فله نیز عرضه می گردد.

ویژگی ها

-رنگ بسیار سفید و درخشان
-ماندگاری رنگی و ظاهری
-دانه بندی نرم و یکدست
-چسبندگی زیاد
-مقاومت بالا
-ترکیب پذیری عالی با مصالح ساختمانی دیگر نظیر سیمان سفید
– …

مطرح ترین نوع پودر سنگ

پودر سنگ قم یکی از مطرح ترین نوع پودر سنگ در سراسر کشور می باشد قيمت پودر سنگ قم . همانگونه که اطلاع دارید قسمت اعظمی از پودر سنگ های کشور در شهر قم می باشد . گروه کارخانجات ایران پودر مفتخر است در زمینه پودر سنگ در حال فعالیت می باشد و به دلیل داشتن کارخانه و خذف واسطه ها دارای بهترین قیمت پودر سنگ در سراسر کشور می باشد

قیمت این محصول

قیمت این محصول نسبت به کاربرد های فراوانی که دارد بسیار پر استفاده بود و افرادی که در حوزه مصالح ساختمانی فعالیت دارند در جریان پر فروش بودن این محصول هستند قيمت پودر سنگ قم . با ما تا انتهای مقاله همراه باشید و ممنون از وقتی که برای این مقاله صرف می کنید .

نحوه تولید این محصول

پودر سنگ قم از کوبش کانی های موجود در طبیعت مانند سنگ آهک، کربنات کلسیم، مرمریت، سنگ آهن و … تولید می شود قيمت پودر سنگ قم . برای تولید پودر سنگ قم به روش صنعتی کارخانجات تولید پودر سنگ ابتدا سنگ های معدنی ویژه را از معادن قم استخراج کرده سپس آن ها را در دستگاه های سنگ شکن خرد می کنند

قيمت پودر سنگ

بعد از آن سنگ های خرد شده را وارد کوره های چاه نموده تا سنگ در حرارت بالا پخته شده و مقداری از آب مولکولی خود را از دست بدهد قيمت پودر سنگ قم . پخت سنگ باعث می شود تا توانایی جدب آب پودر سنگ قم بالاتر رود و محصول نهایی برای تهیه ملات مناسب باشد.

پس از پخت

پس از آن سنگ پخته شده را از کوره خارج کرده و وارد آسیاب می کنند تا براساس دانه بندی مطلوب و مورد نظر پودر شود قيمت پودر سنگ قم . بعد ازاز پودر شدن این محصوله به دست آمده به درون سیلوهای بارگیری فرستاده شده و بعد از آن به صورت بسته بندی در کیسه های 15 الی 25 کیلوگرم و یا به صورت فله به بازار در سراسر کشور عرضه می شود.

معادن پودر سنگ

یکی از استان هایی که در حوزه پودر سنگ فعالیت چشمگیری دارد و دارای معادن پودر سنگ است شهر مقدس قم می باشد قيمت پودر سنگ قم در واقع می توان گفت بعد از استان اصفهان که در این حوزه فعالیت دارد شهر قم یکی از بهترین پودر سنگ ها را تولید می کند.

انواع پودر سنگ

  • این محصول با دانه بندی بسیار ریز برای کارهای نماسازی و تهیه بتن که به پودر سنگ سوپر نیز معروف است.
  • این محصول با دانه بندی معمولی برای تهیه ملات سیمانی و بتن با مقاومت معمولی
  • پودر سنگ درجه 2 قم برای دوغاب ریزی و بندکشی

مشخصات فنی و ویژگی پودرسنگ

  • رطوبت پودر سنگ حدود 9 درصد و چگالی آن 2 گرم در سانتی متر مکعب است.
  • پودر سنگ به دلیل این که ضریب اصطحکاک بالاتری نسبت به ماسه دارد برای تولید بتن با مقاومت بالا مناسب است.
  • قیمت این محصول نسبت به کیفیت بسیار مطلوبی که دارد ارزان است و می تواند در کارهای ساختمانی به صرفه باشد.

    مشخصات فنی و ویژگی پودرسنگ
    مشخصات فنی و ویژگی پودرسنگ

از کاربرد های دیگر پودر سنگ قم

  1. افزایش مقاومت بتن
  2. تثبیت خاک
  3. ترکیب با گچ و سیمان برای تولید انواع قالب
  4. در تولید آسفالت و راه سازی
  5. ترکیب با سیمان سفید برای نماسازی
  6. ضد عفونی سطوح کارگاهی
  7. کاربرد در تولید کاغذ و مقوا
  8. دفن زباله های عفونی
  9. استفاده در صنعت شیشه
  10. کاربرد در صنایع آرایشی و بهداشتی

کاربرد پودر سنگ

همان طور که گفته شد پودر سنگ قم یکی از کالاهایی است که به طور عمده و بسیار گسترده کاربرد دارد قيمت پودر سنگ قم . این محصول به عنوان یکی از مصالح ساختمانی مهم و پر استفاده شناخته می شود که کاربرد وسیعی در صنعت ساخت و ساز دارد.

کاربردهای بسیار مهم

از کاربردهای بسیار مهم و ویژه دیگر پودر سنگ قم می توان به مواردی همچون ترکیب آن با انواع سیمان پرتلند به ویژه سیمان سفید برای تهیه ملات رقیق و و دوغاب برای برای بندکشی کاشی و سرامیک، تهیه ملات برای سیمان آستر قيمت پودر سنگ قم ، ترکیب با چسب های آماده کاشی و سرامیک و تهیه ملات بندکشی دیوارهای ساخته شده با انواع آجر اشاره کرد.

معرفی و بررسی پودر سنگ صادراتی شفق

پودر سنگ شفق یکی از افزودنی های بتن در نماکاری است زیرا علاوه بر کاهش هزینه ها ، موجب افزایش مقاومت و کاهش امکان ترک خوردگی در نما می شود قيمت پودر سنگ قم . در دوغاب دهی و پوشش شیار ها در کاشی کاری و سرامیک کاری حمام و دستشویی با سیمان سفید به نسبت یک به یک ترکیب می شود.

سنگ جوشقان

همچنین سنگ جوشقان برای پاشیدن بر روی قیر گونی ، خوراک دام و سند بلاست هم کاربرد دارد. سنگ شفق با توجه به نوع موارد مصرف قابل تولید در دانه بندی های گوناگونی با مش های مختلف نظیرپودر سنگ شفق نمره 1 تا سنگ شفق نمره 5 با کیفیت معمولی یا ممتاز است قيمت پودر سنگ قم . همچنین سنگ شفق بادامی برای مصارف خاص هم تولید می گردد.

کاربرد سنگ جوشقان

  • کاملا سفید رنگ و مشابه جوشقان
  • مناسب برای نمای رومی ساختمان
  • قابل اختلاط با انواع مصالح نظیر سیمان سفید
  • نرم و الک شده 2 بار سرند شده
  • بدون خاک و آهک و سایر خاک ها
  • پودر سنگ کیسه شده با قیمت مناسب

پودر سنگ صادراتی شفق

پودر سنگ صادراتی شفق یکی از چندین نوع پودر سنگ تولیدی در کشور است که دارای مشخصات مشابه پودر سنگ جوشقان می باشد و مزایایی که دارد ، آن را نسبت به دیگر انواع پودر سنگ متمایز می کند قيمت پودر سنگ قم . همان طور که می دانید پودر سنگ یا خاک سنگ یکی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت و ساز بنا ها و جاده می باشد.

پودر سنگ جوشقان تهران

حقیقت می توان آن را ارزان ترین نوع مصالح ساختمانی دانست که در تهیه انواع ملات استفاده می شود. هر سنگی دارای مشخصات فیزیکی و شیمیایی خاصی است و در نتیجه پودر سنگ به دست آمده از آن هم ویژگی های متفاوتی را به مصرف کننده ارائه می دهد قيمت پودر سنگ قم . برای برخی صنایع استحکام مهم است و برخی صنایع به رنگ توجه بیشتری دارند.

پودر سنگ گرانیت

در ایران انواع مختلف این محصول نظیر ، پودر سنگ گرانیت ، پودر سنگ مرمریت ، پودر سنگ آهک و … تولید می شود که هر کدام مشخصات ویژه ای داشته و در زمینه متفاوتی به مصرف می رسد قيمت پودر سنگ قم . در این میان پودر سنگ جوشقان نیز به عنوان یکی از انواع خاک سنگ ، به خاطر دارای بودن ویژگی هایی مانند رنگ بسیار سفید و درخشان ، ماندگاری رنگی و ظاهری و دانه بندی نرم و یکدست مورد توجه قرار دارد.

پودر سنگ مرمریت

زمینه اصلی مصرف پودر سنگ صادراتی شفق در سفید کاری نمای ساختمان ها است به این صورت که می توان آن را به تنهایی و یا در ترکیب با سیمان سفید و درزگیری میان کاشی ها مصرف کرد. همچنین برای مصارفی مانند مجسمه سازی و تولید رنگ سفید هم به دلیل ویژگی رنگی خاص آن ، استفاده می شود قيمت پودر سنگ قم .

قیمت پودر سنگ جوشقان درجه یک در قم

قیمت پودر سنگ جوشقان قم درجه یک بسته به تغییرات قیمت سنگ معدنی و کیسه بسته بندی در نوسان می باشد. به طور کلی قیمت نهایی بسته به نوع خرید، محل خرید، هزینه های تولید و شرایط بازار دارای نوسان متنوعی می باشد قيمت پودر سنگ قم . پودر سنگ یکی از مصالح ساختمانی می باشد و همان طور که از نامش پیداست به وسیله سنگ های خرد و پودر شده بدست می آید

موارد کاربرد این محصول

  • برای ساختن بتن استفاده می شود که باعث می گردد مقاومت و کارایی بتن افزایش یابد
  • علاوه بر این از ترک خوردن آن جلوگیری می کند و می تواند آب را در خود جذب کند.
  • برای بند کشی کاشی ها و سرامیک ها کاربرد دارد.
  • روی قیرگونی پاشیده می شود تا چسبندگی قیر با سایر اجسام کاهش یابد.
  • در سندبلاست کاربرد دارد.
  • برای نما سازی مناسب است برای این منظور می توانید سیمان را با آرد سنگ یا همان پودر سنگ جوشقان ترکیب کرد.
  • برای حاصلخیزی زمین کاربرد دارد، برای تولید کاغذ و مقوا مناسب می باشد.
  • در هنر پیکر تراشی و مجسمه سازی استفاده می شود.

کارخانه تولید پودر سنگ جوشقان قم

کارخانه پودر سنگ جوشقان قم با به کارگیری بهترین سنگ جوشقان سفید، نیروی کار ماهر و توانمندی تکنسین ها سعی می کند به تولید پودر سنگ باکیفیت بپردازد. تولید پودر سنگ به دو روش صنعتی و طبیعی انجام می شود قيمت پودر سنگ قم . در روش صنعتی سنگ های معادن استخراج و به کارخانه برده می شوند و با دستگاه های پیشرفته آن ها را خرد و تبدیل به پودر می کنند.

پودر سنگ آهک

روش طبیعی با قرار گرفتن و فرسایش لایه های مختلف سنگ ها بدست می آیند علاوه بر این به دلیل فرسایش یخبندان و نفوذ آب بر روی سنگ ها و فرسایش آن ها خاک سنگ یا همان پودر سنگ ایجاد می شود قيمت پودر سنگ قم ، از انواع سنگ ها مانند سنگ آهک، کربنات کلسیم، سنگ گرانیت، مرمر و… می توان پودر سنگ تهیه کرد.

پودر سنگ آهک
پودر سنگ آهک

معرفی پودر سنگ جوشقان اصل

پودر سنگ جوشقان اصل رنگ سفیدی دارد به همین دلیل ظاهر تمیزی دارد قيمت پودر سنگ قم و بهترین گزینه برای نما می باشد و به وسیله سنگ های که از معادن جوشقان اصفهان بدست می آید تهیه می شود.

به طور کلی از مزیت ها و مشخصات پودر سنگ به گزینه های زیر می توان اشاره کرد

  • اصطکاک خوبی دارد به همین دلیل در ساخت بتن به جای ماسه می توان از آن استفاده کرد.
  • تراکم پذیری عالی دارد و به خوبی آب را به خود جذب می کند.
  • قیمت مناسبی دارد به همین دلیل تاثیر مهمی در کاهش هزینه ها دارد.
  • باعث می شود انعطاف پذیری بتن افزایش یابد چون حالت خمیری و چسبندگی فوق العاده ای دارد.

قیمت پودر سنگ جوشقان درجه یک

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت پودر سنگ جوشقان موثر هستند که در اینجا به برخی از این موادر اشاره می شود تا شما علت ارزان یا گران بودن انواع پودرسنگ های موجود در بازار را بتوانید تحلیل نمائید قيمت پودر سنگ قم . اولین عامل مهم نوسان قیمت ، خرید مستقیم پودر از کارخانه تولیدکننده یا خرید از واسطه می باشد.

پودر سنگ جوشقان؛ بهترین پودر سنگ بازار

همانطور که می دانید، پودر سنگ سفید، در صنایع بسیار زیادی از جمله ساخت و ساز، بتن ریزی، نما، تولید رنگ و… کاربرد دارد. یک پودر سنگ مرغوب، می تواند سطح هر کدام از صنایعی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد را بالا ببرد قيمت پودر سنگ قم . مثلا، کیفیت رنگ سفیدی که در تولید آن از پودر سنگ سفید استفاده می شود، به طور مستقیم به کیفیت پودر سنگ مورد استفاده بستگی دارد.

mweb_ahan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *